Rapporteren en signaleren | Marketing Dashboards by Booking Boosters

De afgelopen jaren is des te meer duidelijk geworden dat het sturen op data en statistieken, ten opzichte van ‘onderbuikgevoel’ en aannames, belangrijker is dan ooit tevoren.

Dagelijks maken wij als online partner intensief gebruik van tientallen dashboards om onze campagnes en werkzaamheden op (bij) te sturen. Middels verschillende connecties, zoals Google Ads, Facebook Ads, Booking Experts, Zoek & Boek data en Google Analytics, maken we data inzichtelijk en overzichtelijk. Dit doen we op basis van de resultaten, maar ook op basis van een forecast. Hiervoor gebruiken we zoek & boek data uit het verleden, maar bijvoorbeeld ook de reserveringsdistributie van Booking Experts.

Door per park, maar ook globaal, data samen te voegen kunnen we vroegtijdig kansen en bedreigingen signaleren en datagestuurde campagnes inzetten.

Meer weten over de voordelen van Marketing Dashboards

Boek Rapporteren en signaleren als extra tijdens het maken van een test reservering op deze website en verkrijg tijdens de beurs meer informatie over de mogelijkheden en inzichten.

Dashboards Booking Boosters