Online advertising | Google en Social Ads

Twee onderdelen binnen de marketingmix van Booking Boosters zijn het inzetten van Social Ads en SEA. Het gecombineerd inzetten van deze kanalen is erg belangrijk voor het vergroten van de online zichtbaarheid en naamsbekendheid.

Adverteren via Social Ads is erg doelgericht; men kan heel specifieke doelgroepen targeten. Diverse advertenties kunnen de gehele beleving overbrengen aan de hand van goed beeldmateriaal. De nog oriënterende bezoeker wordt hiermee getriggerd een vakantie te boeken bij jouw vakantiepark of camping.

SEA zorgt er juist voor dat de al zoekende potentiële klant bij jouw vakantiepark of camping terecht komt. Ook wordt men geretarget wanneer er al interesse is in het desbetreffende park. Dankzij de dashboards van Booking Boosters kunnen snel trends en signalen worden waargenomen, waar weer op kan worden ingespeeld met SEA en Social Ads.

Dashboards Booking Boosters
Dashboards Booking Boosters

Bereik meer zoekers en boekers met Google Hotel Ads

Booking Experts heeft een directe koppeling gebouwd met Google Hotel Ads. Met Google Hotel Ads toon je eenvoudig de beschikbaarheid en prijzen binnen Google Search, Google Maps en Google Assistent. Door de reguliere Google Ads campagnes uit te breiden met Google Hotel Ads ben je als vakantiepark of hotel aanwezig op alle prominente plekken binnen Google. Dit zal zorgen voor meer directe website boekingen en maakt je minder afhankelijk van touroperators.

Meer weten over online advertising via Google en Social Ads

Boek online advertising als extra tijdens het maken van een test reservering en wij vertellen je hier graag meer over op de beurs!

Hotel Ads